24 Haziran 2012 Pazar

TAVSİYE OLUNUR...



Benim Avukatım kitabıyla tanışmam şu şekilde oldu, bir hocamızın tavsiye etmiş olduğu kitabı almak için arkadaşlarla Beyazıt'a gitmiştik.Kitapçılardan birine girdik. Kitabı sorduk, bulduk ve aldık. Bir arkadaşım aynı kitapçıdan tavsiye etmiş bulunduğum kitabı incelemeye koyuldu ve bu kitabı alacağım galiba dedi.
Benimde ilgimi çekti bahsi geçen kitap. Bende yararlı olacağını düşündüğüm için aldım.
 Yazarı Avukat Ayhan Yalçın olan kitabın içeriğinden bahsedecek olursak her davaya ilişkin örnek niteliğinde dava dilekçeleri yer alıyor. Bana kalırsa bir acemi avukatın başucu olabilecek rehber niteliğinde bir kitap.Yazar aynı zamanda avukat olmayanları da hesaba katarak onlara kolaylık sağlamak adına yol gösterici bilgilere de yer vermiş ve nasıl dava açılabileceğini anlatmış.
Ben kitabı okumaya yeni başladım. Avukat olmak isteyen varsa veya avukat olup da acemilik çeken varsa bence bu kitabı mutlaka alın derim.

Edit: Sinem Saçkan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder