11 Temmuz 2012 Çarşamba

GÜLMEK BİZİM DE HAKKIMIZ DİYORSANIZ OKUYUN :)




Mahkemede hakim, Temel`e sormuş:
- Kiminle evlisin? 
- Bizum kariylan! 
Hakim sinirlenmiş : 
- E, herhalde, sen hiç erkekle evlenen duydun mu? 
- Duydum tabi, nasil duymadum!.. 
- Kim? 
- Bizum kari.


Adamın birinin kafası kızmış, telefonla avukatını aramış: 
-Ahmet, dedi. Ben boşanmak istiyorum -Boşanmak mı? Peki, geçerli bir nedeniniz var mı? 
-Elbette var! Evliyim



Bir mezar taşında, "Burada bir avukat ve dürüst bir insan yatıyor"yazılıydı. 
Okuyan biri: 
-Bu ufacık çukura iki kişi nasıl sığdırmışlar acaba? Dedi


Korkulu saat gelip çatmıştı... 
İdam mahkumunun saçlarını bile kazımışlardı. Hoca, avukatı, hapishane müdürü, gardiyanlar yanında ayakta bekliyorlardı. 
Nihayet, savcı: 
-Nedir son arzun bakalım? Diye sordu. 
-Müsaade ederseniz Çince öğrenmek istiyorum efendim!



Avukat yazıhanesinde telefon çalar, sekreter cevap verir:
- Alo Avukat Refik bey oradalar mı?
- Avukat Refik Bey maalesef vefat etti beyefendi.
-Ah öyle mi peki teşekkür ederim.
Aradan 2 gün geçer aynı kişi yeniden arar:
- Avukat Refik bey oradalar mı?
- Beyefendi Avukat Refik Bey vefat etti.
- Peki, teşekkürler..
3 gün sonra aynı kişi yeniden arar:
- "Avukat Refik Beyle görüşebilir miyim?"
- Beyefendi size 2 defa Refik bey vefat etti dedim, niçin hala arayıp aynı soruyu soruyorsunuz?!?
- Özür dilerim hanımefendi, verdiğiniz cevabı ne zaman duysam tarifsiz şekilde mutlu oluyorum da ondan!



 Önemli bir iş için mülakat yapılacakmış. Bir matematikçi, bir fizikçi ve bir de avukat başvurmuş. Önce matematikçiyi içeriye almışlar ve bir masaya oturtup, sormuşlar:
      ‘`2 kere 2 kaç eder.``
       Matematikçi bir süre düşünmüş, önüne kağıt kalemi almış, 10-15 sayfa doldurduktan sonra demiş ki: ‘`Eminim ki dört eder.``
       Sonra fizikçiye aynı soruyu sormuşlar. Fizikçi de önce düşünmüş, sonra bir deney düzeneği kurmuş, sağa sola toplar fırlatmış. Yarım saat sonra : ‘`Yaptığım deneylere göre 3,9 ama 0,2`lik bir hata payı olabilir.``
      En son avukatı almışlar içeri, sormuşlar soruyu. Avukat hiç düşünmeden etrafına sinsi sinsi bakmış ve sormuş:
‘`Kaç olmasını istersiniz.``

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder